pátek 4. prosince 2015

HAUL PRIMARK!

Ahoj všichni!

Tak jsem navštívila Primark v Drážďanech 😍 byl to fakt super výlet,  jela jsem tam s kámoškou Luckou. Přijely jsme na místo asi v 10 hodin a nakupovaly jsme až do dvou odpoledne.
Pak jsme se šly projít na vánoční trhy, kde jsme si koupily svařák a bratwurst.
Naladilo nás to do super vánoční nálady:)))

No ale zpět k Primarku..co jsem si tam koupila?

Koupila jsem si tuhle kabelku za 14€. Tu jsem tam  nemohla nechat!













                                         Zebří termohrnek za 4,5€
















Náramek s prstýnkem jen za 0,50€! No nekup to:D










Černé džíny za 8€ a růžové tílko za 5€

                                 

Světlé džíny za 9€ a světle růžové tričko Always believe in yourself za 3€










 Podprsenka s krajkou za 3€

No a to je všechno:))) To bude Ježíšek

Kamarádka Lucka utratila 3x víc než já,  pokud vás zajímá, co vše si koupila, koukněte na její blog http://im-going-through-changes.blogspot.cz/











Žádné komentáře:

Okomentovat